Αντικείμενο και ιστορική εξέλιξη του Μάρκετινγκ. Εισαγωγή στις βασικές λειτουργίες του
Μάρκετινγκ. Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ στην ένδυση. Η σημασία της έρευνας
Μάρκετινγκ. Καθορισμός της αγοράς-στόχου, τμηματοποίηση της αγοράς ένδυσης,
τοποθέτηση του προϊόντος/επωνυμίας ένδυσης. Μίγμα Μάρκετινγκ: Η στρατηγική
του προϊόντος. Η στρατηγική της τιμολόγησης στην ένδυση. Η στρατηγική του συστήματος
διανομής στην ένδυση. Η στρατηγική της επικοινωνίας και προβολής στην ένδυση.
Διεθνείς Στρατηγικές Μάρκετινγκ στην ένδυση. Νέες μορφές Μάρκετινγκ. Ηλεκτρονικό
Μάρκετινγκ (e-marketing) στην ένδυση.- Διδάσκων: Αφροδίτη Παναγιωταλίδη