Η ανάπτυξη του προγράμματος Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ,
Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη, Δημιουργική Στρατηγική:
Υλοποίηση και Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Στρατηγική Μέσων, Η Αξιολόγηση των
Ηλεκτρονικών Μέσων: Τηλεόραση και Ραδιόφωνο, Αξιολόγηση των Μέσων: Περιοδικά
και Εφημερίδες, Τα Μέσα Υποστήριξης, Το Άμεσο Μάρκετινγκ, Το Διαδίκτυο: Ψηφιακά
Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Το Διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα
Κοινωνικής Δικτύωσης, Δημόσιες Σχέσεις , Δημοσιότητα και Εταιρική Διαφήμιση,
- Διδάσκων: Θεόδωρος Ταρνανίδης